Friday 29 November 2013

Saya rindu dia....

As salams...

Friday mood...lagi berapa jam je lagi...
Time lunch smua kuar....tapi saya kene menghadap kerja lagi..
Tak leh nk dilayankan sangat coz keje atas meja ni menimbun...
Saya perlu settlekan hari ni juga....

Esok pun kene bangun cam biasa...
Umah kene settle dulu....
Almaklum la komitmen seorang isteri n ibu...family first!
Smuanya perlu diuruskan sendiri tanpa bantuan dari maid atau family terdekat
Apepun saya happy sbb dapat decide mengikut kehendak sendiri
Perlu IKHLAS dan tidak berharap pada orang lain...
Saya 'hijrah'kan diri ini semenjak saya disunting oleh Mr Hubby lagi...

Esok juga saya perlu servis kereta dulu....
Harap2 dapat disiapkan seawal mungkin...
Sebab saya perlu bergegas ke ofis lagi untuk pemantauan kerja...
Walaupun gaji tak dibayar, janji saya kene bertanggungjawab...
Itupun terasa amat lama....
Sebab saya rindukan dia....
Rindukan anak dara sulung saya...
Lumrah hati seorang ibu....

Seminggu dah dia di Ampang....
Bila call, dia kata happy....dok umh mak tok...p umah Mak De jumpa geng2 seangkatan kat sane...
Yang penting dia seronok time cuti sekolah nie....
Dan yang paling penting, bila urusan semua dah settle saya nk terbang terus ke sana!
Semoga urusan dipermudahkan...
Esok kita jumpa ye sayang! :)

No comments:

Post a Comment