Thursday 5 December 2013

Warehousale branded toys, car seat, stroller & etc...

Products Offered
Toys
Car Seats
Strollers
and many more
Brands Offered
Lamaze
4Moms
Graco
first years
and many more
Location
GBS Marketing Sdn Bhd
No.7 Lorong Tandang B
Sek 51, Petaling Jaya, Selangor
Tel : 012-3022198 / 012-6254199
Time
10.00am to 6.00pm


As salams.....
Hari ke-2 saya ke sini....
Gara2 amoi2 ni ajak lagi...kene paksa ikut gak sbb nk saya jadi tuan penasihat....
Tuan penasihat 25% la konon.....huhu....
Ikutkan tak mo p dah....
Tapi sebab setiap hari ada big promotion utk selected item, maka kami ke mari utk survey n borong lagi item2 tersebut.....

Pagi ni lak saya baru lik dari Putrajaya....ada keje kat saner sat....
Ingat dapatlah rest lunch hour....
Siap da tutup pintu bilik, tutup lampu....
Tapi dorang cari saya sampai ke sini! haiizzz!

Cukup la smlm da lebur....
Hari ni tergoda lagi...sabar...sabar....
Kalau Mr Hubby tau,sure kene bebel! wakakakaka....
Standard la org ppuan kalau bershopping kan....
Nawaitu nak "window shopping jer...." finally terbabas gak...ahahhaha...

Nak sangat suh saya ikutkan....so, dorang kene banjer saya ice cream! ahahahah...TQ ye Michelle....hihi...

Sambil cuci mata sambil makan ice cream...nyummy!





Antara byk barang disini, saya tergoda dengan globe ni....


Ok ladies, times up! Jom balik!!

Hasil borongan...duit kuar cam waterfall dah....fengsan!

Penuh bonet keter....wakakaka!

No comments:

Post a Comment