Friday 8 November 2013

Sinki dapur

As salams....

Kelebihan sinki dapur pun saya pernah ceritakan disini....
Tapi tu cuma gambaran...
Kali ni yg betul2 lak2..hikhikhik...

Saya pilih jenama Haustern
Ikutkan harga asal sinki RM1,200 dan tab RM500
Saya beli sewaktu promosi di kedai Puchong dan pujuk punya pujuk, saya cuma dapat RM1,100 sahaja termasuk sinki, tab dan 5yrs warranty.
Rasanya inilah antara sinki idaman saya yang paling murah coz sebelum ni saya survey ada yg sampai RM3k+ utk sinki sahaja...huhu...fulus saya tak setebal tu lagi....

hasil setelah dipasang....
sebelah ruang boleh pakai basuh pinggan mangkuk, sebelah ruang boleh pakai basuh makanan...

kalau tak silap sinki ni ada 3jenis warna....hitam,kelabu dan coklat.Saya sengaja pilih warna hitam untuk menampakkan sedikit kontra dengan table top. Ianya juga mudah dijaga...

warna dan material tab ni yang memikat saya....chrome colour dan material stainless still. Memadailah pada saya janji air mengalir laju dan memudahkan kerja saya didapur.... ;)

4 comments:

  1. salam,
    boleh tahu tak nama kedai ni? tengah survey sinki utk dapur juga ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam...
      utk kitchen cabinet ni byk choice kat area bandar puteri puchong...
      try la cari...
      kalau nk tempat yg kami cari tu berdepan jalan utama, sebelah bank rakyat.
      try google jalan ye....
      harga kalau blh nego lah btl2...mana tau rezeki awak, berbaloi rasanya...
      gud luck!

      Delete
  2. Boleh tahu nama kedai kitchen cabinet tu..cantik n kemas nampak..

    ReplyDelete
  3. Cantiklah sesuai dgn harganya

    ReplyDelete