Thursday 14 November 2013

Hak kita sebagai pengguna & kisah hari minggu

As salams...

Baru nak update citer basi...
Tapi nk tulis gak! hihi...

Jumaat lepas, kami ke Giant Putra Heights...
Asal nak tukar Scotts Emulsion yg sy nampak ada defect dan ikut syarat dalam masa 7hari...so, hari ke-7 baru nak tukar...ahahhaha...

due 2014 tapi disebabkan ada defect, maka saya gunakan kuasa saya 'customer always right' tu....dorang refund lik duit.Kononnya masuk nak beli yg baru tapi rupanya smuanya ada defect, maka saya beli kat guardian jer...

sebelum kuar rumah, saya sempat buatkan lasagna...

makan dengan tortilla chips

jalan punya jalan, baru saya ingat tudung Ariana yg dipakai utk ke skolah dah rosak.Mula2 pakai utk kakak...adik tgk tak puas hati n bila sy try pakaikan kat Erina, dia pulak tak mau bukak2...maka jawapannya Mr Hubby kene beli utk dua-dua skali....hahahhaa

yg klakarnya adik pakai tudung sampai bawak ke tido....tak bukak tu 2hari berturut2...tp skrg da pakai utk p skolah jer...ahhahah

hari sabtu, balik umh Tok Wan....bapak saya ni rajin melayan karenah cucu2 dia...tu yg dorang suka balik umh Tok Wan. Ade2 jer Tok Wan ni....kalau tak bercerita atau mengajar painting, dia akan bukak buku encyclopedia ajar sains/math/english kat cucu2 dia....kekadang smua cucu2 kene ikut dia solat berjemaah dan kebetulan mggu lepas, dia panggil cucu2 dia mengaji...Ariana pun tak ketinggalan kene join gak.hahahha...si adik jer menyetlit kat tengah2 tue....Mr Hubby lak time ni tgh tak berapa sihat...so, dia dok tepi jer la dengar budak2 ni mengaji... :)

No comments:

Post a Comment