Wednesday 27 November 2013

MPH warehousale up to 90%!

As salams....

Asalnya nak kuar lunch jer...
Tetiba saya nampak cam orang sibuk jer siap berkhemah2 lagi....
So, saya cuba mendekatkan diri dan saya ternampak ada warehousale lagi...
Apalagi, terus terjah la kan....

Seonoknya tgk buku bertimbun2....
Rasa nak amik semua jer....huhu
Tapi kali ni keadaan agak susah skit nak cari...
Tak macam kat sek.19 ari tu...byk tersusun jer...
Almaklumla... da nama pun up to 90% diskaun.....
So, sapa cepat dia dapat lah! Huhuhu...

Cari punya cari, saya cuma dapat sambar 3barang ni jer....
Satu buku utk saya dan lagi 2 untuk Ariana yang asyik merungut boring jer sbb tak der aktiviti....pas ni seronok skit la tue...
Insyallah kalau free esok ingat nk terjah lagi...heehhehe...
Tadi pun terasa nak pengsan sebab panas sangat dah! :(



untuk org yg mudah pelupa cam saya sesuai la baca buku nie...hahaha

8 comments:

  1. big bad wolf is coming..kalo tak salah 16 dis 2013 ni..

    ReplyDelete
  2. Big Bad Wolf mula 6-15 Disember ni...tiap2 thn g.. hehehe...

    ReplyDelete
  3. waaa banyaknya entry akak tertinggal!
    mesti ariana suka buku yang lisa beli utk dia tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...akk bz sangat! huhu
      dia suka art n craft punya barang2...so sy beli apa yg dia suka...
      ada selingan skit dengan excercise book tp ada sticker...utk attract dia...hihi

      Delete
  4. alamak.. syoknya warehouse sale mph.. ala ruginye x g..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg enjoy rasa nak2 lak 90% diskaun nyer....

      Delete