Thursday 14 November 2013

Menyusun alatan selepas memasak

Terus bermula dengan gambar jer la yea....

Ni gambar selepas memasak.....dan sebenarnya saya nk share apakah barang yg saya letakkan dibawah hob?

Nilah alatan selepas mencuci...saya terapkan dalam drawer ni.Dari dulu saya dah plan kalau boleh tak mau ada barang2 yg sarat atas table top sbb tu saya cuba fully utilised ruang yang ada untuk semua kabinet n semua compartment ada ruang yang tersendiri. Lagipun saya sukakan ruang yang nampak luas dan tak sarat dengan hiasan.Cukuplah hiasan yg sederhana saja buat masa ni.... 

ni consider susunan yang tak formal la nie....tu main letak jer mana yang sempat.Pas kering, saya akan susun balik pada tempat yang sewajarnya...Bawah tray ada satu alas untuk tadah air...kiranya tak la rosak kabinet nanti...

6 comments:

  1. rajin mengemas kan...suka kc u tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wajib tue...kalau tak, huru hara la rumah...wakkakak

      Delete
  2. bawah hob ngan sinki sy dah mcm2 ado...tak muat nk letak basket ni lg...tp suka idea ni, tersembunyi semuanya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggulah 5-10 tahun lagi....rasanya gitulah kita nti...huhu

      Delete