Monday 11 November 2013

Penyimpanan perkakas eletrik

As salams....

Buat masa ni perkakas eletrik tak banyak mana pun...
Just guna yang basic je dulu...
Dan yang ada ni pun semua nya hadiah kahwin...
Teringin gak nk ada kitchen mixer...
Tapi tunggulah dulu...mana tau suatu hari nanti dapat duit jatuh dari bumi berkepuk2, kan best tue...hehehehe...jom berangan yg hebat2 dulu....
Dan barang2 yang ada saya cuma susun begini jer....
Saya letakkan pada kabinet atas...sebelah hood.
Agak2 ada idea lain lagi saya akan tukar2 kedudukannya...ikut mood la...ahahhaha
Yang lain pun rice cooker...tu termasuk dlm group kegunaan harian...
Maka kene letak cam biasa jer...
Jom menjengah jap je susun atur yg biasa2 jer bawah ni...


Memandangkan saya punya set eletrik pun semua kaler putih, memang saya kene gigih merajinkan diri jer utk menjaga...perlu sentiasa dibersihkan selepas guna...alhamdulillah, masih elok hingga kini...

8 comments:

  1. Kemas dan elok disusunnya..bagus..setuju sgt klu disebabkn color putih kite kna cuci selalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...apepun keywords dia pada "Rajin" jer kan....huhu

      Delete
  2. Assalam ,,salam ziarah..suka skodeng blog awak.. saya pun member FB nak hias rumah tu..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam...tq sbb sudi skodeng2 kat blog yg tak seberapa nie....
      ooo...geng dari FB gak ek? best kan grp tu, leh dapat idea dr geng2 deko... :)

      Delete
    2. ur welcome... ape yg x seberapanyer...suka tau tgk blog awak ni... rajin nak hapdet..blog saya la memanjang berkulat, berlumut..malas nak hapdet..ekeke..

      saya ari tu saje2 jer join group tu..mula2 tu x tgk sangat..skrg hari2 tgk..sbb nak skodeng rumah org..hahah

      Delete
    3. saya suka menulis sebenarnya...tu bila dapat jer buat blog sendiri minat berkobar2 tapi kekadang putus lak idea ditgh jalan...wakkakaka...

      jom, kembalikan semangat nk menghapdet awak tu, julie!

      hahaha...bab skodeng2 ni tiap2 hari pun jadi erk... :p

      Delete
  3. sama kita punya blender...hehe...sy pun ada rumah perkakas letrik...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahhaha....cepat2 lah buat segmen yang sama nti yea..

      Delete