Tuesday 17 September 2013

Toilet ank2...

Citer tentang toilet ank2 saya.....
Saja saya bersihkan walaupun dah bersih....
Kalau tunggu betul2 kotor nti susah pulak nk menyental...
So, better prevent first! hihi

disebabkan pintu ni facing family hall, maka saya decide utk letak matured design n insyallah ada rezeki, leh setup kat ruang ni....

alas kaki sengaja pilih yang agak besar...pas mandi budak2 suka melompat kuar..so, tak la lecak sangat depan pintu toilet nie..

ni lah susun atur dalam toilet ank2 saya buat masa nie....just basic jer.... gambar kanan ni saya sengaja tutup tingkap sebab nti bau akan kuar pada bilik ariana...ada rezeki, nk pasang small fan utk aliran udara...

stool tu mmg sengaja diletakkan depan sinki sebab senang dorang nk capai n nk berhias (almaklumla ank saya buat masa ni smua ank2 dara jer...) dan gambar kanan, saya prefer guna auto water spray....mean tekan jer button tu terus kuar air....tak perlu nk adjust utk bukak tutup.....n tak la tinggi bil air nti.. hihihi..

ni bathroom cabinet cum dressing table dorang...

dalam cuma barang2 basic jer...

bedak, shower gel n shampoo...suka guna jenama ni sbb bau dia mmg sesuai utk budak2...

berus gigi , sikat n ubat gigi jer kat row bawah nie...

tetiba ada satu beg comey....Ariana letak semua koleksi getah rambut n sepit kat dalam beg nie....dia pun da mula berminat nk menyusun atur nie....semlm pun dok bilik dia, dia kemas barang2 dalam kotak mainan dia....mood tgh rajin la tu kot...hihihi...

tu jer utk kali ni...

*******

9 comments:

  1. putih bersihnya bilik air anak2 dara awak ni..suka tengok..kemas jek..:)

    ReplyDelete
  2. beli kat mana bathroom cabinet cum dressing? berapa RM? nmpk sgt praktikal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli kat Living Depot, Puchong je cik Anon..
      Ikutkan harga asal RM400+ tapi sebb ada 40% less, dapatlah ard RM200++ je.. ;)

      Delete
  3. sy suka bathroom cabinet cum dressing tu...mmg sesuai...tak serabut

    ReplyDelete
  4. a'ah la cantek..dah lama carik bathroom cabinet tu..last2 tempah cermin je kat kedai...sigh*

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasanya kalau nk dpt yg betul2 memenuhi citarasa ni kita mmg kene byk bersabar, mamilisa....
      sbb tu kalau bab2 mendeko ni lisa buat macam siput.ahahhaha

      Delete