Monday 9 September 2013

Selamat bertunang, bro!

As salams.....

Citer tentang satu-satunya adik lelaki saya, yang dah berjaya satu langkah ke hadapan...
Semoga jodoh kali ini berkekalan hendaknyer....

Menggelabahnya saya....
Sebab saya sorang yang handle...
Dari awai sampai habis majlis....
Sampai umh mak bersih habis seperti sediakala baru saya blh balik....

Pagi sabtu saya kelam kabut mencari barang2...
Mujur ni kat kami ni pihak lelaki....
Buat pun family members jer...
Kebetulan FIL saya pun ada, mereka smua turut serta....
Selebihnya kawan2 adik..terus jadi ramai cam kenduri kawin dah!

Pas asar kami bergerak...
Tak jauh mana pun...kat Pandan Jaya jer...hihi..
Makanan mmg sedap2 sebab bakal mak mertua adik mmg pandai masak!

Apepun, tahniah buat Ezuan & Syina!
Selamat mengharungi dugaan sepanjang tempoh pertunangan yea...

hantaran dari pihak lelaki...main deco2 jer la yea....janji ikut tema...hihi

dibalas olh pihak perempuan

sebab happy sangat, mak lak yang menggeletar time sarungkan cincin...hihi..


becoming join da family...

happy family...

kami import flower guls, kawan2 adik ppuan saya ikut tema, merah! hihi...sporting tul dak2 ni..tq guls!!


si bongsu ni jer bila lagi???

No comments:

Post a Comment