Monday 21 October 2013

Easy colouring for kids

Disebabkan Ariana suka sangat dengan painting n colouring, maka kali ni saya terjumpa ada jual painting yang menjadi idaman dia selama ni.....
Saya tak tau apa nama saintific dia...tapi kita dapat mewarna dengan cara yang sangat mudah!
Orang yang keras tangan melukis n mewarna pun boleh buat! ahahahah...
Ikutkan market price skrg harga painting ni around RM50 & above....
Tapi benda ni saya terjumpa di Cosway dan harga nya jauh lebih murah, cuma RM16.90 jer!
Mungkin warna tak secantik sepertimana yang saya tgk jual diluar tapi jika nk encourage untuk hobi Ariana, saya rasa ianya sangat berbaloi...

semua dah tersedia.....ada 3batang berus dan set warna dah siap dengan nombor...

kita cuma warnakan mengikut nombor yang tertera jer

setiap pagi sebelum ke sekolah, Ariana akan menghabiskan masa 10minit duduk dalam bilik buat colouring dulu....then, balik dari sekolah pun sama.....or everytime dia rasa dah tak tau nk buat apa, dia akan masuk ke bilik dan buat colouring....

terapi buat si kakak Ariana...meja2 pun da naik painting yg dibuat olh Erina....so, pintu bilik akan ditutup sepanjang kakak sedang mewarna...

agak2 bila teringat kat adik, dia ajak la adik main bersama2...

2 comments: