Thursday 26 September 2013

Bilik anak2 yang masih kosong....


As salams....
Saja nak abadikan gambar bilik anak2 saya sebelum kami berminat nk masukkan furniture kelak...(hahaha...angan2 la sangat!)
Honestly, bilik ni dikemas sendiri oleh si kakak, Ariana...
Hanya baju dia yang tergantung tu jer yang saya kene tolong aturkan bagi cantik.Kalau tak tersusun, dia akan mengomel sendiri n panggil saya untuk bantu....
Apa yg saya nampak semakin hari dia semakin berminat dan rajin bab2 nak mengorganise nie....so, jom kita jelajah bilik dia...

segala macam baju....

dengan menggunakan kotak terbuang, tengoklah hasil melabel olh si kakak...dia yg gunting...dia yang tulis..dan tulisan dia....ahhahah...jadilah....janji senang nk cari...saya tolong tulis part 1 & ke-3...

dulu saya suruh dia simpan hanger lebih kat kotak jer...tapi dia yg bg idea susun kat ruang bawah yg kosong ni....kalau susun dia mmg cerewet....smua nak kaler yg teratur susunannya..

buat masa ni cuma ada barang dari rumah lama je dulu....

storage box ni utk letak baju n pampers si adik, erina sahaja...

ermmm...tak begitu kemas sebab tiap malam hari erina akan bukak n pilih baju dia utk bawa ke nursery...

antara bahan bacaan dan sedikit mainan...

 
froggie ni mainan kakak sejak lahir lagi...tgk tu, nak jugak dia buat hiasan....

kalau da namapun anak dara.....bear tu wajib ada...ahahahha

ibu dan ayah pun tumpang letak baju keje & baju jalan kat sini...hehehe..

spt biasa utk stok hanger pulak, ank saya tolong susunkan di sini...

6 comments:

  1. wahhh dah menurunkan ilmu organizing ke anak dara...senang sikit kerja emak...;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak expect pun dia akan turut jejak langkah cam ibunya....
      tapi alang2 da begini, alhamdulillah...harap biarla cam ni sampai bila2...ehheeh

      Delete
  2. Wah kagum aunty ayu tgk. In shaa Allah sampai ke besar rajin nnti. Bertuah u

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kalau benar2 menjadi....
      cuma ibu pun kene rajin jadi tarzan gak kat umh tue...ahahhaha

      Delete
  3. Insyaallah.besar nnt minat ni menurun kat ank pulak

    ReplyDelete