Wednesday 11 September 2013

Bathroom cum dressing table organising...

As salams....

Kenapa saya buat tajuk ni?
  1. Sebab rumah masih kosong tanpa 'major furniture'..tak der sebarang wardrobe, even dressing table.Sementara masih study dengan furniture ni, bilik airlah yg menjadi tempat untuk bersiap....hihi
  2. Sakit mata dah tgk barang2 toiletries berterabur kat atas sinki tue
  3. Sebab nak follow gak GA yang dianjurkan olh Fizah...eh, layak ka??

nilah rupa dressing table saya yang huru hara....

penyelamat yang saya jumpa di daiso...

mende2 kecik ni dari penuh da semakin susut dek tangan ank2 dara yg semakin suka melawa...


berus gigi dan sikat saya tak letak dalam bekas sbb saya ada terbaca satu artikel yg mengatakan bahawa bekteria yang paling dahsyat tanpa kita sedari ada pada bekas berus gigi....pada saya,mungkin sebab bekas akan berair atau ada air bertakung tanpa kita sedari...so, saya lintangkan jer supaya mudah dicapai.

 
hasil setelah di susun....
saya letakkan tong sampah kecik kat tepi...tak la nak kene turun naik nk buang sampah2 kecik tue...


4 comments:

  1. ni ala-ala omputeh ni..bilik bersiap dalam bathroom..tp mmg kemas dah after ada bekas betingkat tu kan...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang dari dulu lisa prefer bersiap dalam bathroom jer fizah...

      Delete
  2. hehehe takpe dear...study btol2 baru beli hehehe baru puas hati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgh study la nie....tunggu modal jer...
      kan best kalau ada terjelepuk jatuh kat sini...hihi...

      Delete