Thursday 31 October 2013

Jom terjah ke MPH warehousale...

As salams.....


Lunch hour hari ni saya ke MPH warehousale....
Just 3of us....saya, si Michelle & Joey.
So, setibanya di sana, kami menapak agak jauh sbb parking sangat full.
Sampai je di pintu masuk, saya tgk geng2 ulat buku dah pegang sekotak penuh....
So, jom kita terjah apa yang ada disepanjang warehousale hari nie....
Pada sesiapa yang mmg selalu ke book store, anda pasti teruja sebab harga memang sangat berpatutan!
Apalagi, jom beramai2 kita tambah ilmu dengan membaca.... ;)

paling lama saya duduk kat sini....dan kebanyakkan buku semua berharga RM20 ke bawah....murahkan?











hasil tangkapan kami bertiga selama 2 1/2jam dan saya merupakan peserta terakhir...huhu..

2 comments:

  1. aku nk pi.. bawak aku esok boleh x? aku cuti esok ni, tp taloi suruh aku pi cuci kereta plak.. aku nk pi sini la... ko free x esok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah coz esok aku kene travel byk tempat ar plak....tak sure akn masuk ofc ke tak....pepehal nti aku inform yea...

      Delete