Monday 21 October 2013

Baking equipment

Kalau tak silap last month saya ada terbeli kitchen saperator ni untuk susun segala sudu, garfu, pisau kat drawer tapi disebabkan tersalah budget sebab terlebih lebar, maka saya letak jer dulu kat baking kabinet....
Tetiba bila mood rajin da sampai semalam, saya bukak dan baru 'nur' tu sampai untuk cuba organise dalam ni pulak...huhuhu....

nilah seperator yang konon nya nk return balik kat ikea nti....tapi rasanya dah tak jadi kot...ahhahah...

smua peralatan membaking ni saya susun kat bawah oven....gambar asal yang saya main campak2 jer.....dan selepas di susun, maka  jadilah seperti gambar kanan nie....memandangkan masih banyak ruang kat atas, maka saya rasa nak tambah lagi satu rack kat atas untuk letak barang2 lain...



sebahagian alatan membaking yang saya letak kat bahagian mangkuk2 nie....

2 comments:

  1. pernah nak terbeli bekas ikea tu tp mmg besar kan..tak muat masuk laci dapur kita..so tak jadi beli..hehe..apapun perkongsian yg bagus!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal....sib baik blh guna utk compartment lain lak...hehhehe..

      Delete