Thursday 6 June 2013

Simple dinner.

As salam…..
Sekarang ni everytime balik dari keje jer si Erina akan melekat jer dengan saya…Tak boleh berenggang sikit. Nak tengok tv pun kene duduk atas pangku ibu…so, bila balik jer saya akan pastikan nasi dah ditanak awai2…even tgh nak basuh beras, dia syok bermain kat dapur….nak tak nak kene tunggu Mr Hubby n si kakak Ariana yang boleh tolong saya handle adik dia….biasanya kakak akan pujuk adik tengok tv atau buat aktiviti art kat dlm bilik..
Erina yang tak blh hilang ibunya...ibu nak p toilet pun susah! Uwarrgghhh...!

Dan malam tadi ayah dan kakak balik lewat skit p singgah tgk progress rumah dan saya pun dapat lah melayan Teduhan Kasih kejap…hihi. Then baru saya dapat memasak…dan nilah hasilnyer yang sangat simple… 
 tempura fiillet ikan dory...asal letak jer cepat2 kene sambar dengan Ariana...siap kata 'hari ni ibu buat special betul untuk kakak!' walhal ibu nak cepat kejar masa...huhuhu..

disebabkan sayang nk buang tepung tempura yang berlebih tu, saya amik cendawan enoki sikit.selebihnyer buat sayur....mmg btl malas kan? ekekeke...


sayur yang simple jer....janji kenyang untuk kami sekeluarga..

Alhamdulillah diatas rezeki yang Kau berikan buat keluarga kami Ya Allah....

  

2 comments:

  1. wahh ni bukan simple dah ni..lezzatt sunggohh! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah.....ade2 jer cik fizah kita nie punya komen...

      Delete