Friday 7 June 2013

Warkah dari Ariana....

As salam....

Salam Jumaat semua! Bila dengar hari Jumaat, hati dah berbunga2 tak sabar nk tunggu balik kan? kan? kan??? sebab saya pun sama....ekekeke!

Ni nak citer ttg hal semalam....bila cik Ariana sampai jer rumah, cepat2 masuk dan bukak beg dia. Then dia keluarkan sepucuk surat dan serahkan pada ibu....'nah, ini untuk ibu tau...' dan bila saya bukak, agak terharu jugak la bila baca.....

aduhai anak....surat mu ini bisa menyejukkan hati ibu....

Then, dia ajar pulak si adik untuk buat something....saya pun cuma sempat snap yang ni jer...selebihnya saya busy berbincang dengan si ayah dan terus ke dapur untuk dinner.....

ada2 jer gaya budak berdua nie...

Malam tadi masuk malam kedua saya di uji lagi....adik asyik dok mintak susu sampai 6kali saya bangun untuk buat susu dia sbb saya perasan mlm tadi dia tak mau makan...mungkin sebab dia tak sedap badan dan sebab tu dia lapar...dan pagi ni bila saya bersiap nak bangun, dia pun ligat sama. Nak keluar dari rumah pun dia dah siap ambil kasut nak ikut jugak...Tgh driving tadi mata saya pun dah berat...kepala dah di awangan....sib baik keje tak sibuk sangat hari nie.....harap2 boleh bertahan....huhu...

No comments:

Post a Comment