Wednesday 19 June 2013

Hari lahir puteri sulung saya....Ariana Khalis

As salams....


Hari ni merupakan tarikh istimewa buat puteri sulung saya, Ariana Khalis.

Walaupun kesihatan saya masih tak berapa baik,semalam saya mencuri masa membuat tiramisu khas buat si kakak.Sangat simple tapi saya amat terharu bila beday gul really appreciate dengan pemberian yang sangat simple dari ibunya....tak merungut pun dia....malah siap ucapkan terima kasih sebab buatkan 'kek' untuk dirinya....

Dan dibawah ni adalah kenangan setiap tahun yang kami takkan lupakan buat puteri sulung kami...

sewaktu berumur satu tahun..


beday kakak sewaktu berumur 2 tahun...waktu ni asyik sangat dengan barney n saya tempah kek barney untuk nya...


celebrate kat umh mak tok bersama sepupu di Ampang sewaktu usianya 3tahun


on 4th beday....kami celebrate kat sekolah atas permintaannya...dan waktu ni ibu tengah sarat membawa adik dalam perut....

last year on 5th beday...kami celebrate di Pekan, Pahang pulak...


saya buatkan simple tiramisu sebab dia mmg suka betul cheese.. hanya guna bekas yang ada sebab barang lain byk da packing ke rumah baru....huhu...

apepun selamat hari lahir sayangku, Ariana Khalis.....ibu dan ayah doakan semoga perjalanan hidup kakak di berkati Allah s.w.t dan semoga kakak menjadi contoh terbaik buat adik-adik yang lain.....

2 comments:

  1. Happy birthday arianna . tiramisu tuh nak sikit ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq aunt vee.ariana dah habiskan ngan adik pun...heheheh...

      Delete