Thursday 27 June 2013

Memori lama : Model tak bertauliah.

As salams....

Tengah godek2 gambar, akhirnya saya terjumpa gambar lama sewaktu tengah memboyotkan si Erina....
Waktu saya mengandungkan Erina, rezeki saya memang melimpah ruah.

Siapa sangka, dalam keadaan sarat mengandung, saya dioffer untuk menjadi model untuk produk kecantikan. Kelakarnya....waktu tu saya masih bekerja di salah sebuah pusat 'slimming centre' saya tak tau kenapa owner nak sangat saya jadi model untuknya. Dah banyak kali saya menolak sebab waktu tu muka da naik sembab, perut dan badan dah kembang semangkuk tapi dia kata sebab saya mempunyai kulit yang cantik (tu smua poyo!!! i got dry skin la boss....), maka dia nak saya datang juga ke rumahnya di Damansara....aduhai, waktu tu malunya tak terkata....
Yang tak boleh dilupa, dia siap datang office dan remind saya untuk datang ke rumahnya....

Saya ceritakan pada Mr Hubby dan alhamdulillah,dia memberi keizinan kepada saya supaya tidak menghampakan dia.....jaga hati boss la katakan....huhu..
Dan bila tiba masanya,kami ke rumahnya....shooting sepatutnya start pukul 9pagi tapi saya datang agak lwt.Almaklumlah, tgh memboyot ni tahap kemalasan waktu ni agak tinggi...hehehe. tapi sebab dah berjanji, saya tunaikan juga janjinya....manusiakan perlu berpegang pada janji...

Dirumah owner yang tersergam indah.Saya sangat suka warna langsir tue...warna plain yang dipilih memang nampak tenang dan luas.Yg duduk dikerusi tu adalah 'manager' saya yg menghantar dan siap tunggu sampai saya habis shooting.hihi...


Sesampai jer, kami terus dijemput makan dengan hidangan McD je..hahahha...

salah sorang teman yang berminat nak berkawan dengan Ariana...dah lupa nama Sweedish lady nie

Then, saya di touchup oleh makeup artist. Ariana dok kusyuk tgk ibu..

bestnyer kalau kat umah ada private swimming pool,kan?
bertapa malunya waktu ni dok dekat2 ngan model2 yg slim2 dan cantik2...sedangkan saya paling plum dan pendek..so, saya decide untuk duduk paling tepi...huhu...

bersama model-model yang banyak mengajar saya face expression bila berada didepan kamera...very friendly!

turn kami...

dari ke atas, Ariana turun ke bawah nak close up.

Ariana n Vernette

kami ber3 + 1.hehehe...saya suka sangat dekorasi rumah owner yang simple

dan kami lagi...dipaksa oleh Vernette untuk bergambar...huhu...

bergambar with owner, Ms Yap. Thank you for an attractive prizes given! Merasa juga saya handbag longchamp yg saya bawa tu dan skin product yang tak mampu dibeli.hehehe...Memang rezeki!

No comments:

Post a Comment