Monday 9 December 2013

Hari minggu yg busy musy....

As salams....

Da minggu ke-4....
Asal hari minggu jer kami ke Ampang...tak sempat nk melepak dirumah sendiri..
Pak su (pek sedara Mr Hubby sebelah ayah) meninggal dunia di Pandan Indah, kenduri kawin jiran sebelah rumah mak & byk perkara lagi sampai saya pun da lupa...hehehe...

Last Friday....
Adik saya dtg ke rumah...
Nak amik keter baru dia....
Alang2 dah mampu n tgh muda ni, sy suruh dia amik kete baru terus...
Orang p'puan ni senang amik kete baru...tak banyak problem...
Tak la tersangkut tengah jalan nti...
Mujur Mr Hubby tolong settlekan....siap amik cuti lagi...

Pg Sabtu kami balik...
Tapi sebelum tu kami ke sekolah baru Ariana...
Register jugak kat private Islamic School yg berdepan dengan sekolah kebangsaan...
Then baru kami bergerak ke Ampang...bawakan kete ni balik ke sana....
Sambil tu dok sebelah n guide dia driving supaya tak kekok...
Ahahaha...sakit telinga dia dok dengar saya bebel...Mr Hubby n ank2 naik satu kete follow kat belakang kami...
Petang saya sempat shopping barang2 sekolah Ariana...
Maghrib baru sampai umh....

Pas ni seronok la merayau yea....

malam pulak ada sedikit agenda keluarga.....
so, kami turun kumpul umh mak berjemaah....
mak buat mee rebus + saya belikan satay...
happening umh sampai ke tgh malam....tu pun tak smua yg ada....

pic was 3yrs ago...
kami ni 3lelaki, 3p'puan....
susah nk kumpul bg jadi 6....
esp our eldest tok kadi yg selalu bz....huhu

anak abg saya si yaya yg jadi mangsa gomol!

No comments:

Post a Comment