Thursday, 20 November 2014

Berdating bersama Ariana ke Petrosains

assalamualaikum semua...
hari ni kita bersiaran dr rumah plak ye..
sy cuba dgn menggunakan kuasa hp y kononnya canggih munggih ni...ahahha

last week, Ariana mula push ibu...
teringin sgt nk kuar berdua je ngn ibu katanya
siap remind..ibu cuma kakak n ibu je ye...no ayah, no adik! Ahahah...suka2 je letak syarat ye...

sy mula,terfikir knp syarat diletakkan sampai begitu skali??
mungkin secara xsedar sy terlebih focus pd si adik...tu tanggapan sy...
dan sbb tu lah si kakak terasa y dia di pinggirkan...
walhal pd sy, anak2 sama je...
andai sorg buat salah, dua2 kene hambat ngn ibu...
kalau buat baik, dua2 akan dapat hadiah...
tp jiwa budak sebesar Ariana ni kita xpasti...
mungkinkah jiwanya sama mcm kita dlu?? Huhuhu...

sebelum sy merepek jauh lagi, jom kita layan betapa happynya Ariana bila dpt kuar ngn ibu...
sengaja sy ajak bawak naik train...sbb sy malas nk bersesak ngn jammed...
dah hari2 driving kan...muntah hijau dah tgk jalan! Huhu..
mujur Ariana sgt happy jugak dpt naik train ke klcc....
pengalaman baru katanya...dia xsedar dia dah kelesuan bila Da smpai umh...
ok, jom layazzz!!






































1 comment:

  1. tempat2 untuk dilawati semasa cuti sekolahhh! sini

    ReplyDelete