Wednesday 15 May 2013

Terjah mencari bulb LED

Semalam saya cuti...bestnyer cuti......

Disebabkan parents in law ada kat umh, so saya dan Mr Hubby bawak dorang p jalan skali dan kebetulan kami dah buat apointment ngan contractor utk buat measurement grill rumah. Keadaan semalam nampak semakin lancar dan kalau ikut perjanjian, hr ni sepatutnya dah settle smua tapi kami masih consider...tak kisah la lambat sikit asalkan kualiti kerja cemerlang.

Settle urusan rumah, kami p jemput Ariana balik dan terus ke Petaling Jaya mencari kedai lampu LED.Sebelum berbelit mencari, kami singgah solat dulu....



Adik dok kusyuk tgk kakak solat....


finally dia pun join jugak...

Alang-alang dah ada dekat dengan area PJ, saya pancing MIL ajak p jalan2 kat Sophie Paris....kami berjimba disana kejap....n berkenan pulak dengan handbeg lagi....so, saya sambar la satu n belikan utk MIL satu.....hehe...


Perjalanan di teruskan dan cari punya cari maka sampai jugak la ke destinasi kedai lampu tue.....kedai nya sangat tersorok dan bila sampai, rupanya kedai ni memang supplier dan biasanya dorang jual secara borong jer. Bukannya lampu jer....tapi ada gak barang-barang kegemaran saya....apalagi, bila Mr Hubby dok tanya tentang hal lampu, saya pun asyik dok tanya harga untuk barang kegemaran saya tu.heheheh....

Bincang punya bincang, maka dapatlah kami borong bulb LED tu...

biasanya kat luar bulb ni harga RM30 sebiji tapi kami dapat dengan harga RM20 sebiji.siap dapat free 5biji lagi.hehehe...

haaaa....ni la barang yg saya dapat borong...barang-barang masih ada dalam beg ni lagi...sayang nak pakai sekarang...

mula-mula dia nak jual 4biji tumbler ni dengan harga RM20.Kebetulan big boss dia pun ada, saya deal ngan bos dia n akhirnya bos yang sangat  baik hati tu bagi saya FOC siap ngan 4unit sudu kecik dan key chain.

Balik dengan hati berbunga-bunga...rasa berbaloi amik cuti hari ni.....rezeki...rezeki....alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment